MiniFAQ

 

 

Niniejszy poradnik sluzy do zdiagnozowania problemu we wlasnym zakresie (w ramach wlasnej obslugi konta hostingowego lub obslugi domeny czy zainstalowanego skryptu ) oraz przedstawia jak zebrac niezbedne dane celem przekazania ich naszej obsludze technicznej . Dzieki przygotowanym w ten sposób informacja nasz dzial techniczny moze szybko zweryfikowac uzytkownika , charakter jego problemu a nastepnie przystapic do udzielenia wspracia technicznego .

 

Moja strona się nie wczytuje, co mam zrobić?



Serwer www


Zanim do nas zadzwonisz przeprowadź następujące kroki:
1. Wpisz w przeglądarkę IP serwera który dostarczyliśmy w mailu aktywacyjnym
Jeśli widzisz napis  Nie uzyskano połączenia z serwerem lub podobny   świadczy to o awarii serwera  i  nasi technicy z pewnością już się  tym zajmują
Jeśli widzisz napis account is suspend upewnij się że nie zablokwałeś sobie domeny z poziomiu direct admina,  a także sprawdź, czy twoje konto WWW jest opłacone.
Jeśli widzisz napis Apache is functioning normally wykonaj punkty poniżej
2. Sprawdź ważność domeny, żeby wykluczyć jej wygaśnięcie.
3. Sprawdzić czy ustawione są poprawne nazwy serwerów
W tym celu można skorzystać z bazy WHOIS na stronie: http://profesjonalny-hosting.pl/?whois,68
4.  Sprawdzić działanie strony na innym komputerze (można poprosić znajomego)

 

Baza danych

Jeśli widzisz taki napis na swojej: „too many connection” stronie wykonaj następujące kroki:
1. Odczekaj chwilkę i odśwież stronę
2. Zaloguj się do phpmyadmina z poziomu direct admina na dane bazy danych i unicestwij wszystkie istniejące połączenia
3. Użytkownicy wszystkich for powinni  się zalogować do panelu administracyjnego forum i wykonać optymalizację bazy danych.
4. Jeśli powyższe kroki nie przyniosą spodziewanych efektów prosimy o kontakt z nami na infolinie lub poprzez formularz kontaktowy.

 

Poczta

1. Jeśli masz problem z zalogowaniem się na swoje konto pocztowe sprawdź w panelu directadmin czy takie konto zostało utworzone i istnieje.
2. Jeśli istnieje sprawdź poprawność wpisywanego loginu i hasła. Dla pewności można zmienić hasło w panelu directadmin.  Przypominamy że poprawna nazwa użytkownika wygląda tak: nazwausera@nazwadomeny.pl
3. Jeśli masz problem z wysyłaniem , lub odbieraniem poczty z własnego komputera za pomocą programów pocztowych, zobacz czy ten sam problem występuje z pocztą poprzez stronę WWW.
4. Jeśli problem występuje tylko w program pocztowych niestety nie jesteśmy w stanie pomóc, należy dokładnie sprawdzić ustawienia programu.
Często słyszymy że wczoraj działało, a teraz nie działa. Najprawdopodobniej będzie to uzależnione od dostawcy Twojego Internetu.   
5. Jeśli nie można wysłać poczty z lokalnego komputera i strony WWW, a powyższe warunki zostały spełnione prosimy o kontakt z nami na infolinie lub poprzez formularz kontaktowy.

 

FTP

1. Jeśli masz problem z zalogowaniem się na swoje konto ftp sprawdź w panelu directadmin czy takie konto zostało utworzone i istnieje.
2. Jeśli istnieje sprawdź poprawność wpisywanego loginu i hasła. Dla pewności można zmienić hasło w panelu directadmin.  Przypominamy że poprawna nazwa użytkownika wygląda tak: nazwausera@nazwadomeny.pl
3. Tylko główny login składa się z nazwausera.
4. Jeśli pomimo wpisywania poprawnych danych nie możesz się zalogować jako host zamiast domeny wpisz adres IP serwera. IP serwera znajduję się w mailu aktywacyjnym.
5. Jeśli logowanie po IP zakończy się sukcesem, znaczy to że jest problem z dnsami.
Zapoznaj się z działem serwer WWW.
6. Jeśli powyższe kroki nie przyniosą spodziewanych efektów prosimy o kontakt z nami na infolinie lub poprzez formularz kontaktowy.

 

Konfigurowanie rekordów MX: DirectAdmin

Zaloguj się do narzędzia DirectAdmin.


Upewnij się, że znajdujesz się na poziomie User Level (Poziom użytkownika).
Wybierz domenę, w której chcesz edytować rekord MX (jeżeli masz na koncie tylko jedną domenę, możesz pominąć ten krok).
Kliknij pozycję MX Records (Rekordy MX) w sekcji E-Mail Management (Zarządzanie pocztą).


Wybierz dowolne rekordy MX, a następnie kliknij polecenie delete (usuń).
Wpisz w polu tekstowym ciąg znaków ASPMX.L.GOOGLE.PL., a następnie z menu rozwijanego wybierz pozycję 10. Kliknij przycisk Dodaj.
Wpisz w polu tekstowym ciąg znaków ALT1.ASPMX.L.GOOGLE.PL., a następnie z menu rozwijanego wybierz pozycję 20. Kliknij przycisk Dodaj.
Wpisz w polu tekstowym ciąg znaków ALT2.ASPMX.L.GOOGLE.PL., a następnie z menu rozwijanego wybierz pozycję 30. Kliknij przycisk Dodaj.
Wpisz w polu tekstowym ciąg znaków ASPMX2.GOOGLEMAIL.PL., a następnie z menu rozwijanego wybierz pozycję 40. Kliknij przycisk Dodaj.
Wpisz w polu tekstowym ciąg znaków ASPMX3.GOOGLEMAIL.PL., a następnie z menu rozwijanego wybierz pozycję 50. Kliknij przycisk Dodaj.
Usuń zaznaczenie pola wyboru Use this server to handle my emails (Użyj tego serwera do obsługi poczty).
W przeciwnym razie zmień rekord MX i usuń zaznaczenie tej opcji.
Następnie kliknij przycisk Save (Zapisz).

I gotowe! Rozpowszechnienie zmian rekordów MX w całym internecie może potrwać do 48 godzin. Jeśli chcesz sprawdzić stan rekordów MX, przeczytaj artykuł Rozwiązywanie problemów związanych z rekordami MX i wyszukaj rekordy MX dla swojej domeny. Gdy odpowiednie wartości będą już wskazywały prawidłowe rekordy MX, pamiętaj o aktywacji poczty za pomocą panelu sterowania Aplikacji Google. Zyskasz wówczas możliwość weryfikacji poprawności swoich rekordów MX i włączenia usługi pocztowej dla swojej domeny.

 

 

Moja strona bardzo wolno się ładuje , co się dzieje ?

 

 

Zanim napiszesz do nas maila typu : ‘serwer się chyba zepsuł bo moja strona ładuje się x sekund’ sprawdź :

 

1. Czy twój dostawca Internetu nie przeprowadza prac konserwacyjnych na łączach.

2. Czy jesteś nadal połączony z Internetem .

3. Czy nie skończył Ci się transfer ( dotyczy osób z limitowanym transferem danych ).

4. Czy twoja domena ma poprawnie ustawione DNS .

5. Czy w czasie kiedy próbujesz połączyć się ze swoja stroną- nie pobierasz/wysyłasz z/do Internetu plików.

6. Czy twoja strona nie zawiera błędów przekazywanych do przeglądarki celem kompilacji strony .

7. Czy złożoność twojej strony związana z czasem wykonania po stronie i przeglądarki i serwera nie przekracza ogólnie przyjętych norm .

8. Czy routing Twojego dostawcy Internetu nie obejmuje obciążonych węzłów jego infrastruktury .

9. Czy twoja strona nie pobiera (hot link) grafik ze zewnętrznych źródeł .

10. Czy twoja strona ma zoptymalizowane pliki typu graficznego : banery, przyciski, ikony .

 

Pamiętaj że w większości wypadków , prędkość pobierania bądź ładowania strony nie jest uzależniona od serwera na którym ta strona się znajduje . jesteśmy profesjonalistami i dostarczamy kompletny zasób narzędzi dla odbiorcy hostingowego ( w przeciwieństwie do IdeaWebServer ) a w razie spadków wydajności wiemy o tym zanim ma to miejsce , zapobiegając tego typu spadkom wydajności .

 

Dostarczanie kompletnych narzędzi hostingowych w niektórych wypadkach może angażować większe zasoby mocy obliczeniowej lecz jest to z reguły nie uciążliwe dla klientów natomiast daje o wiele większe możliwości wykorzystania hostingu poprzez dostarczenie kompendium wszystkiego co webmaster potrzebuje .

 

 

print
back